Brandul il Caffe a luat naștere în 1995 în Cluj Napoca, fiind cea mai veche prăjitorie de cafea din Transilvania care servește sectorul HoReCa. După 27 de ani de activitate offline, pandemia a creat contextul perfect pentru orientarea spre e-commerce și lansarea unui magazin online.
Implementarea unor procese logistice eficiente pentru procesarea comenzilor online, direct din depozitul lor, i-a determinat pe managerii il Caffe să caute soluții de automatizare care să ușureze managementul stocurilor și al livrărilor. Soluția a fost Frisbo SaaS.
Doi ani mai târziu, Frisbo SaaS continuă să rămână aplicația care ajută brandul il Caffe să întâmpine standardele clienților și să mențină un flow logistic performant.
Povestea il Caffe a început în noiembrie 1995, pornind ca o afacere de tip joint-venture, între două companii din Cluj-Napoca și Italia.
În primii ani de activitate, sub același acoperiș, funcționau o prăjitorie de mici dimensiuni și o cafenea. În 2017, odată cu creșterea businessului și cu dezvoltarea continuă a pieței de cafea, a apărut nevoia unei prăjitorii mai spațioase, superioare tehnologic. Noul spațiu a permis controlul integral asupra tuturor proceselor de procesare și prăjire ale cafelei și a făcut cunoștință clienților il Caffe cu un produs revoluționar: cafeaua de specialitate
Odată cu relocarea spațiului de producție, „Vechea Prăjitorie” (căreia chiar așa i-a rămas numele), s-a transformat într-un adevărat loc de joacă pentru pasionații de cafea. De la posibilitatea testării diverselor metode de extracție și a diferitelor espressoare, la învățarea proceselor de prăjire și degustarea de cafea corect preparată, viziunea acestui spațiu le-a permis clienților il Caffe să interacționeze cu cafeaua în moduri complet noi și transformatoare.
Fiind o afacere de familie aflată deja la a doua generație de entuziaști și prăjitori ai cafelei, mereu curioși și într-un continuu proces de învățare, il Caffe continuă să combine pasiunea și tradiția în fiecare aspect al afacerii lor, dedicându-se să împărtășească experiența cafelei la cele mai înalte standarde.
„Eram convins că pentru a lua decizia de a cumpăra cafea este absolut necesar să îi simți mirosul și gustul, însă pandemia mi-a demonstrat contrariul”, - Călin Pâslaru, cofondator il Caffe.
Ținând cont că HoReCa a fost una dintre industriile cele mai afectate de pandemie, în 2020, deschiderea unui magazin online a devenit necesară pentru ca il Caffe să le poată oferi în continuare cafea de specialitate clienților lor și, totodată, pentru a atrage noi segmente de public.
Odată cu lansarea magazinului online, il Caffe a ales ca procesarea comenzilor să fie făcută din depozitul propriu, iar eficientizarea gestionării stocurilor și a livrărilor să fie făcută cu ajutorul Frisbo. Produsul care le-a facilitat procesul de fulfillment în regim self-service a fost Frisbo Saas, o platformă plug&play care permite conectarea magazinului online în timp real cu stocul și depozitul, administrarea curierilor și managementul retururilor.
2 ani împreună, rezultate extraordinare:
Vinzi online din depozitul tău și vrei să beneficiezi de aceleași avantaje precum il Caffe? Frisbo SaaS conectează în timp real toate canalele de vânzare (platforme de e-commerce, marketplace-uri) cu stocul și depozitul tău pentru ca gestionarea stocurilor și livrărilor magazinului tău online să devină mai ușoară ca oricând.
Te ajutăm să îți automatizezi procesul de livrare a comenzilor și să economisești bani și timp, pe care mai apoi să le reinvestești în dezvoltarea propriu-zisă a afacerii. În plus, cu Frisbo SaaS, ai parte de prețuri scalabile și transparente, personalizate pentru nevoile magazinului tău online.
Solicită un demo și transformă-ți procesele logistice din spatele magazinului tău online în procese logistice inteligente!